1. Właścicielem Sklepu Internetowego na stronie www.martasitnik.pl jest firma Marta Sitnik zarejestrowana pod adresem: ul. Górczewska 181/605K 01-459 Warszawa NIP: 1132566650, REGON: 383043662, właściciel strony www.martasitnik.pl
  2. Sklep zajmuje się sprzedażą chust i nosideł do noszenia dzieci, akcesoriów oraz bonów podarunkowych do wykorzystania w Sklepie.

Zamówienia

  1. Zamówienia należy składać za pośrednictwem strony www.martasitnik.pl
  2. Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na dobę przez cały rok i rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia.
  3. Warunkiem koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia jest jego poprawne złożenie, wypełnienie formularza kontaktowego, podanie danych osobowych oraz opłacenie zamówionych produktów. Każde zamówienie zostanie potwierdzone drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do realizacji zamówienia. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sklep zgodnie z umieszczoną na stronie polityką prywatności oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  5. W przypadku zamówienia złożonego błędnie Sklep skontaktuje się z Klientem w celu wyjaśnienia problemu lub skorygowania zamówienia.
  6. Ceny w Sklepie wyrażone są w polski złotych PLN i zawierają VAT (ceny brutto).
  7. Ceny towarów znajdujące się na stronie internetowej nie stanowią ze strony Sklepu oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert przez Kupujących.
  8. Zamówienie złożone przez Kupującego stanowi ofertę zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
  9. W przypadku braku produktów w magazynie czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. Sklep zobowiązuje się niezwłocznie poinformować o tym Kupującego. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji istnieje możliwość całkowitej rezygnacji z zamówienia.
  10. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

Czas realizacji i koszty dostawy

  1. Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia zaksięgowania 100% należnej płatności na koncie Sklepu.
  2. Podczas składania zamówienia Klient informowany jest o całkowitym koszcie zamówienia (koszt produktów + koszt dostawy).
  3. Zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sklepu.
  4. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 15 zł. W przypadku większych zamówień koszt może wzrosnąć i będzie ustalany indywidualnie.
  5. Odbiór osobisty w siedzibie firmy jest możliwy po uprzednim opłaceniu zamówienia i umówieniu się na odbiór.

Zwroty

  1. W przypadku zakupów na odległość (sklep internetowy) Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.
  3. Chęć skorzystania z prawa zwrotu należy w pierwszej kolejności zgłosić obsłudze Sklepu drogą mailową: kontakt@martasitnik.pl a następnie odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu na adres: Górczewska 181/605K 01-459 Warszawa. Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego produktu.
  4. Kupujący otrzyma zwrot należności za zwrócony produkt na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu maksymalnie 14 dni od przyjęcia i sprawdzenia przez Sklep zwracanego produktu.
  5. Produkty personalizowane lub wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
  6. Bony podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.

Reklamacje

  1. W przypadku stwierdzenia wad produktu Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji.
  2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
  3. W celu zgłoszenia reklamacji należy na adres kontakt@martasitnik.pl wysłać wiadomość z dokładnym opisem wad otrzymanego produktu oraz ewentualnie dołączyć zdjęcia oraz odesłać reklamowany produkt na adres: Górczewska 181/605K 01-459 Warszawa. Kupujący ponosi koszt odesłania reklamowanego produktu.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
  5. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  6. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu.
    2. produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji.